Thursday, August 20, 2009

sErABuT + KeLaM kAbUt

MySpace

huhuhuhuhu.....
arini btol2 ari kelam kabut aku....mlm x tdo...coz nk siapkan keje2 english yg kne submit arini....
sian kat kwn2 aku...nsah n pkok...berjage mlm bersame aku untuk siapkan tugasan...thanx guys...
aku salute ngan contributions korang....

pg ni aku,nsah n pkok g kelas lmbat...kelas start kul 8.15 tp kitorang g kul 9...
mmg x bleh blah...ha3...nsib baik sir x mrah dtg lmbat...
yg lg x bleh blah 2 law n the gang x dtg lngsung...hu3...
kre kami ni nebat ag r...he3
law jgn mrah taw...juz kidding....

esok dah nk pose...mnggu dpan lg horror idup aku...test berlambak...
tp x pe...demi negare tercinte...aku akan korbankan jiwa n rage aku untuk test...ha3...
poyo gler insan bername nur ain afiqah ni...hua3...
ape2pn...aku ucapkan thanx sribu kali thanx kat kwn2 aku...pkok n nsah...
mybe kalo x de korunk english x siap arini....

MySpace

0 comments:

welcome to my wOrLd... Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template